пʼятницю, 19 лютого 2016 р.

Підсумком  декади зарубіжної літератури та російської мови   для учнів 5 - 8 класів став літературний ранок 
  "Інсценізація літературного твору"
Учні 5 класу  розповіли глядачам про жанр казки і підготували яскраву інсценізацію казки "Фарбований шакал".
\
Учні 6 класу ознайомили присутніх з жанром байки та її основоположниками.  Потім  діти показали інсценізацію байки І. А.  Крилова "Вовк і Ягня"

                             Учні 7 класу підготували інсценізацію твору "Пригоди Робін Гуда"






середу, 17 лютого 2016 р.


А сейчас задания по русскому языку
5класс
Какие имена девочек состоят из двух букв а и удвоенных согласных?
А  ?  ?  А
А  ?  ?  А

                                               Загадки
 1. Я от солнца, от огня, 
Яркий луч несет меня, 
Но бывает смысл иной:
Я огромный шар земной.
                                                                 2. Я – все то, что есть на свете
                                        Все народы на планете
                Мой омоним – враг войны,
      Друг труда и тишины. 
                           3. Если вы  устали слишком
                                     Дают уставшим ........................;
                                     После урока непременно
                                     Нужна ребятам ..........................

6 класс
Составьте слова, которые обозначают название дерева, танца, рыбы,  части патрона по образцу:
? ? л ь ? ?
? ? л ь ? ?
? ? л ь ? ?
? ? л ь ? ?
                                 Загадки – складки
1.Я антоним к слову зной
 Я в реке, в тени густой 
   И в бутылке, лимонада,
     А зовут меня – …………! 
          
2. Не бываю без начала,
                   Близкий родственник причала
Делу всякому венец,
Называюсь я …..  
   3. Я антоним шума, стука,
            Без меня вам ночью мука
                                                      Я для отдыха, для сна
          Да и в школе я нужна

                              4. Он на вокзале есть всегда,
                               К нему приходят поезда.
                              Двойное Р содержит он
                                     И называется ………… 

7 класс
 Загадки – шутки   
 1.  Какое государство можно носить на голове?
        2.  Какая европейская столица стоит на скошенной траве?
        3.  Какой город летает?
        4.  Какое крыло никогда не летает?
         5.  Из какого полотна нельзя сшить рубашку?
         6. Какой лошадь бывает, когда ее покупают?
   7. Какое русское слово состоит из трех слогов, а указывает на 33 буквы


Приглашаю всех посетить  мою страничку "Інтерактивні ігри. Російська мова" и поработать над другими заданиями. 



вівторок, 16 лютого 2016 р.


  

                                         
               НАША  ДЕКАДА ПРОДОВЖУЄТЬСЯ
Пропоную вашій увазі літературну вікторину «Сила книги»
1. Що означає назва книги новел Джованні Боккаччо «Декамерон»?
2. Як звали коня Дон Кіхота?
3. Хто сам себе витяг за волосся з болота?
4. Герой якої книги воює з повітряними млинами?
5. Як звали слугу Робінзона Крузо?
6. Де жили грецькі боги?
7. Як називається твір, у якому моряк піс¬ля корабельної аварії потрапив на безлюдний острів і прожив там 28 років?
8. Як звали даму серця Дон Кіхота?
9. Назвіть царство, де найчастіше відбуваються події казки.
10. Назвіть ім'я богині кохання і вроди в грецькій міфології.
11. Як називається твір Джеральда Даррелла, в якому квіти говорять?
12. Хто автор твору «Пеппі Довгапанчоха»?
13. Країна, де народився автор твору «Пеппі Довгапанчоха».
14. Частина байки, в якій міститься повчання.
15. Автор твору «Діти підземелля».
16. Автор балади «Світязь».
17. Двоюрідний брат Тома Сойєра.
18. Тварина, що змінює свій колір залежно від обставини.

19. Під час   якого полювання  загинула команда "Пілігрима"?

                                                                УСПІХІВ!!!!!!!!!!!!

Запрошую всіх на сторінку "Інтерактивні  ігри . Зарубіжна література". Там ви знайдете нові цікаві завдання.

                                                     
 Пропоную   скласти  кросворди 

 " Світ байок"
1. Відомий український байкар.
2. Відображення одного предмета через інший.
3. Героїня байки, яка любить виноград..
4. Автор байки «Квартет».
5. Частина байки, яка містить повчання.


"У світі міфів"
1. Мати Прометея, богиня справедливості.
2. Син Дедала.
3. Донька Деметри.
4. Подарунок Прометея людям.
5. Бог Сонця,
6. Ім'я учня Дедала.
7. Дев'ятиголова змія.
8. Цар острова Крит.
9. Мати Зевса.
                                                                     Бажаю успіхів!
                                                             УВАГА! УВАГА! УВАГА!


08.02.2016 - 19.02. 2016 в школі проводиться декада зарубіжної літератури та російської мови!     Запрошую до роботи над вікторинами, кросвордами  та іншими завданнями.
                                           


                    Сьогодні проведено виставку дитячих ілюстрацій до вивчених творів.





Цікаві ребуси та кросворди підготували учні під час вивчення творів


Дуже подобається учням робота над створенням сенканів
Сенкан — це вірш, що складається з п’яти рядків.
Слово ”сенкан” походить від французького слова ”п’ять” і позначає вірш у п’ять рядків.
1. перший рядок має містити слово, яке позначає тему (звичайно, це іменник)
2. Другий рядок – це опис теми, який складається з двох слів (два прикметника)
3. Третій рядок називає дію, пов’язану з темою, і складається з трьох слів (звичайно це дієслова).
4. Четвертий рядок є фразою, яка складається з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми, почуття з приводу обговорюваного.
5. Останній рядок складається з одного слова — синоніма до першого слова, в ньому висловлюється сутність теми, ніби робиться підсумок.


Сенкан
Влучний, лаконічний.
Осмислює, синтезує, захоплює.
Пригадай: стислість – сестра таланту.
Прийом.

Учні працюють над створенням сенканів
Приклади сенканів: 

 Життя
миттєве, безжалісне,
палає, кидає, відвертається,
знає твоє слабке місце...
Дорога

Кохання
Казкове й недосяжне
Приходить, окрилює, втікає?
Утримати його уміють одиниці
Мрія

   Гамлет           
   Розумний, нерішучий                        
   Думає, бореться, гине 
   Хоче врятувати світ від зла      
    Герой
                
Гамлет
Молодий сильний
Думає мститься гине
Справжній герой у боротьбі зі злом
Людина

Старий
Справжній, сильний.
Жив, працював, боровся.
Можна знищити, перемогти – ні!
Тріумфатор.




понеділок, 15 лютого 2016 р.

   
15 лютого, починаючи з 2004 року, в Україні вшановують учасників бойових дій на територіях інших держав — воїнів - інтернаціоналістів.
  У Лемешівській школі пам'ятають про тих, хто у 18 - 20 років подивився у обличчя смерті. Ця трагічна сторінка не оминула і випускників нашої школи.  15 лютого з нагоди вшанування воїнів - інтернаціоналістів у нас були проведені класні тематичні години, музейний урок - пам'яті, вшанування загиблого випускника - афганця Івана Бондаренка. 

Вчитель початкових класів Козубенко Н. М. зі своїми вихованцями  в музеї школи
Навчався в нащій школі воїн-інтернаціоналіст Іван Бондаренко,
 біля меморіальної дошки  класні керівники провели бесіди 
Учні - старшокласники  знайомляться з розповіддю про випускників нашої школи, яким довелося бути учасниками бойових дій на території інших держав

   
   Вранці 12 лютого, прийшовши до школи, учні не могли не помітити чудового, романтичного оформлення фойє своєї Альма-матері:  на стінах висіли надувні кульки і сердечка, вирізані з кольорового паперу. 
      Тут же  знаходилася поштова скринька, у яку всі бажаючі опускали невід'ємний атрибут свята - валентинки. Після того, як скринька була наповнена, свою справу розпочала святкова пошта, яка розносила любовну кореспонденцію адресатам. При отриманні валентинки на обличчях  учнів  з'являлись теплі та приємні усмішки. 
О 17 годині розпочався вечір для старшокласників, який продовжила святкова дискотека.
      Святкування Дня Валентина у  нашій школі  пройшло дуже романтично, мило, приємно, навіть можна сказати у теплій сімейній атмосфері. Усі були у захваті! 
                                           Акція "Годівничка"
   Найскладніший період у житті птахів - зима. І  холод і голод дуже дошкуляєють тим  птахам, що залишилися зимувати. Тож саме вони потребують найбільшої допомоги.  Учні нашої школи традиційно кожної зими опікуються пернатими. Найголовніше, щоб у годівниці був корм, а її конструкція не так важлива. От і цієї зими діти  не залишили птахів без своєї підтримки. Маємо надію, що вогник доброти у дітей нашої школи   не згасне, а буде розгорятися з новою силою.